Christian Bille Skrevet October 5, 2020 Rapporter Share Skrevet October 5, 2020 hey nogen som ved om man kan connecte ihc controller til hubitat elevation hub? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret October 5, 2020 Rapporter Share Besvaret October 5, 2020 Tvivler. Det er jo primært en Zigbee/Z-wave gateway, og IHC er ikke på listen over compatible devices. https://docs.hubitat.com/index.php?title=List_of_Compatible_Devices Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret October 5, 2020 Rapporter Share Besvaret October 5, 2020 Hej Christian Ligesom Lars tvivler jeg på, at nogen har udviklet en sådan integration direkte. Men hvis du vil have noget, hvor du nemt kommer i gang, kunne du jo prøve med openHAB, hvor du sætter createChannelsAutomatically=True i paperUI. Så vil den finde alle inputs og outputs i din controller direkte ligesom IHC Captain gør. Her skal du ikke selv fremfinde id'er eller lignende - se link Med dette kan du direkte selv nemt lave HabPanel dashboards m.m. uden at skrive kode - blot tegne og vælge. Fra openHAB kan du vælge at integrere til andre produkter via enten en binding eller MQTT integration. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Christian Bille Besvaret October 6, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 6, 2020 Tak for svar drenge, tror også jeg hopper på openhab igen. Men @EjvindHald du nævner createChannelsAutomatically=True Er det en indstilling, som tilgåes i bindingen eller hvad? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret October 6, 2020 Rapporter Share Besvaret October 6, 2020 Læs på det link som jeg gav. Du kan blot installere bindingen, og så kan du slå denne setting til i paperUI. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Christian Bille
hey
nogen som ved om man kan connecte ihc controller til hubitat elevation hub?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts