Peter Høyer Skrevet October 1, 2020 Rapporter Share Skrevet October 1, 2020 Jeg søger en tekniker i eller omkring Næstved, der kan hjælpe mig med at skifte en gammel IHC-controller til en nyere HW 6.2. Mvh. Peter Høyer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Tonny Nymann Besvaret October 6, 2020 Rapporter Share Besvaret October 6, 2020 Hej Peter jeg kan måske godt hjælpe :-) Hvilken controller har du nu ?? Tonny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Høyer Besvaret October 15, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret October 15, 2020 På 6.10.2020 at 14:09 , Tonny Nymann skrev: Hej Peter jeg kan måske godt hjælpe :-) Hvilken controller har du nu ?? Tonny Hej Tonny Det lyder godt. Jeg vil tro det er en IHC Visual 1 (1.0) med 232 stik. Jeg er godt klar over, at jeg ikke kan overføre programmering fra gammel til ny, men skal starte forfra. Hvis du har tid og lyst, så må du gerne skrive/ringe til mig på 21 84 15 77, så kan jeg evt. sende billeder af teknikken i skabet. Mvh. Peter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Høyer
Jeg søger en tekniker i eller omkring Næstved, der kan hjælpe mig med at skifte en gammel IHC-controller til en nyere HW 6.2.
Mvh.
Peter Høyer
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts