Poul Lauridsen Skrevet March 10, 2009 Rapporter Share Skrevet March 10, 2009 HejJeg er for første gang begyndt at rode lidt med Scene Design, har efterhånden fundet ud af at få komponenterne til at fungere. Nu mangler jeg en baggrund/plantegning. Hvordan får man et baggrundsbillede tilføjet til design scenen.På forhånd tak.Poul Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Thorsen1354922231 Besvaret March 10, 2009 Rapporter Share Besvaret March 10, 2009 Når du har åbnet scenedesign, opretter du en ny scene, ved at højreklikke på enten SceneView eller WebSceneView. Nu åbner en dialogbox, hvor du i bunden kan vælge billede. Nu kan du vælge et billede af enten hele huset eller et udsnit. Jeg gemmer billederne i gif, da det ikke fylder så meget. Jeg sender et af mine billeder med, så du kan prøve.Jeg håber du kan finde ud af det nu, ellers må du skrive igen Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Thorsen1354922231 Besvaret March 10, 2009 Rapporter Share Besvaret March 10, 2009 Billedefilen var for bred, så jeg prøver med en anden. Scenedesign er ikke så kritisk. Man kan sagtens scrolle. [img size=284]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/B__rneafdeling.gif Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Thorsen1354922231 Besvaret March 10, 2009 Rapporter Share Besvaret March 10, 2009 Jeg prøver igen. Denne gang bliver filen forhåbentligt vedhæftet. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Thorsen1354922231 Besvaret March 10, 2009 Rapporter Share Besvaret March 10, 2009 Alle gode gange 3. [file name=Stueetagen.zip size=17590]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Stueetagen.zip[/file]Stueetagen.zip Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Poul Lauridsen Besvaret March 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 10, 2009 HejMange tak for hjælpen, det fik mig sparket videre.Poul Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
McenterFreak Besvaret March 10, 2009 Rapporter Share Besvaret March 10, 2009 Hvis du har Office Visio, så er det fantastisk til at lave målfaste tegninger der kan bruges i Scene Design. Her er mit hus, med Scene Design (jeg er kun lige startet) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Michael Thorsen1354922231 Besvaret March 11, 2009 Rapporter Share Besvaret March 11, 2009 Hvis man vil have et gratis program, så kan man bruge Draw, der er en del af open office. Det er måske ikke helt nemt, men mine tegninger er lavet i det. Det er også målfaste tegninger. Jeg har også lavet tegninger i MS Publisher. Jeg forsøger dog at gå væk fra Microsoft. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts