jan petersen1354922231 Skrevet September 27, 2020 Rapporter Share Skrevet September 27, 2020 Hej Jeg her måtte finde en ny ældre PC til mit IHC system og efter jeg har installeret programmet kan jeg ikke finde der hvor Fb ligger gemt så jeg kan opdatere med de nye blokke jeg bruger. nogle som kan give mig et hint hvor de gemmer sig ? Mvh Jan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret September 27, 2020 Rapporter Share Besvaret September 27, 2020 Prøv at søge på "FunctionBlocks" i Windows. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret September 28, 2020 Rapporter Share Besvaret September 28, 2020 C:\Program Files (x86)\LK IHC Control\IHC Visual\FunctionBlocks er mit bud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
jan petersen1354922231
Hej
Jeg her måtte finde en ny ældre PC til mit IHC system og efter jeg har installeret programmet kan jeg ikke finde der hvor Fb ligger gemt så jeg kan opdatere med de nye blokke jeg bruger.
nogle som kan give mig et hint hvor de gemmer sig ?
Mvh Jan
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts