Jesper Simonsen Skrevet September 21, 2020 Rapporter Share Skrevet September 21, 2020 Hej, Jeg har en gammel lysdæmper i det rum der hedder "bad soveværelse". Er det muligt at fjerne lysdæmperen blot ved at programmere, eller skal den fjernes fysisk i tavlen? Dæmperne gør at jeg ikke kan have LED pærer i, uden at det flimrer. på forhånd tak mvh. Jesper IHC 12082020.vis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret September 22, 2020 Rapporter Share Besvaret September 22, 2020 Der skal kobles uden om dimmeren i tavlen. LED lyskilden bliver jo forsynet igennem den fysisk. Så det kan ikke bare klares i software. Jesper Simonsen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jesper Simonsen
Hej,
Jeg har en gammel lysdæmper i det rum der hedder "bad soveværelse".
Er det muligt at fjerne lysdæmperen blot ved at programmere, eller skal den fjernes fysisk i tavlen? Dæmperne gør at jeg ikke kan have LED pærer i, uden at det flimrer.
på forhånd tak
mvh.
Jesper
IHC 12082020.vis
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts