Stefan Jørgensen Skrevet September 16, 2020 Rapporter Share Skrevet September 16, 2020 Nogen som har en anbefaling til en udvendig pir sensor som ikke har så høj detektion. Den som jeg har nu gå katten altid i. Jeg tænke det sikkert var muligt og få en som ikke tar dyr. på samme måde som alarm pir. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret September 16, 2020 Rapporter Share Besvaret September 16, 2020 Jeg bruger: https://www.niko.eu/da-dk/produkter/sensorer/minilux-bevgelsessensor-90-24-v-dc-0-5-15-m-inkl-lyssensor-productmodel-niko-77daf35a-a251-544d-a114-913ac124ceae Stefan Jørgensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret September 16, 2020 Rapporter Share Besvaret September 16, 2020 48 minutter siden, Stefan Jørgensen skrev: Nogen som har en anbefaling til en udvendig pir sensor som ikke har så høj detektion. Den som jeg har nu gå katten altid i. Jeg tænke det sikkert var muligt og få en som ikke tar dyr. på samme måde som alarm pir. Du kan vel justere det - det kan man vel på servodan? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Stefan Jørgensen Besvaret September 16, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2020 Den jeg har nu kan man ikke på. har du et nr på den servodan? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Stefan Jørgensen Besvaret September 16, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2020 Perfekt den prøver jeg Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Stefan Jørgensen
Nogen som har en anbefaling til en udvendig pir sensor som ikke har så høj detektion. Den som jeg har nu gå katten altid i. Jeg tænke det sikkert var muligt og få en som ikke tar dyr. på samme måde som alarm pir.
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts