aandersen Skrevet September 12, 2020 Rapporter Share Skrevet September 12, 2020 Nogen der har gode råd til hvordan temperaturer og termostater vises i Google Home via Home Assistant? På forhånd tak, - Asbjørn Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret September 13, 2020 Rapporter Share Besvaret September 13, 2020 Jeg har vedlagt billede af, hvordan termostater bliver vist i Goggle Home. Denne app håndterer termostater fint. Dog synes jeg, at andre typer tilbehør såsom alarm, port, lås m.m. er mere udviklet i Apple Homekit. Så det bruger jeg - bl.a. fra Home Assistant. I øvrigt har Home Assistant er meget god mobil app, som også håndterer termostater fint. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 joachim.jc Besvaret December 28, 2020 Rapporter Share Besvaret December 28, 2020 Åh ville gerne se hvordan du har lavet det i HA.. vil gerne kunne sætte et sætpunkt og se den aktuelle værdi. Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sorensen1212 Besvaret January 8, 2021 Rapporter Share Besvaret January 8, 2021 Har du mod på at vise os hvordan du får termostaterne i ihc til at se sådan ud via HA? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 EjvindHald Besvaret January 9, 2021 Rapporter Share Besvaret January 9, 2021 Det viste screen shot er fra Nest termostat E, som direkte integrerer til Google Home. Men jeg bruger som nævnt ikke Google Home, så jeg har ikke sat HA til vise noget der. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret January 9, 2021 Rapporter Share Besvaret January 9, 2021 34 minutter siden, EjvindHald skrev: Det viste screen shot er fra Nest termostat E, som direkte integrerer til Google Home. Men jeg bruger som nævnt ikke Google Home, så jeg har ikke sat HA til vise noget der. Det ser lige sådan ud i Google Home med IHC termostater Men jeg har ingen ide om, hvordan det sættes op i HA. Jeg bruger openHAB. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
aandersen
Nogen der har gode råd til hvordan temperaturer og termostater vises i Google Home via Home Assistant?
På forhånd tak,
- Asbjørn
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts