Nikoft Skrevet September 5, 2020 Rapporter Share Skrevet September 5, 2020 Hej, Ud af mine mange IHC lokaliteter er der to, der ikke vises i Paper UI eller Visual Studio. Det er muligvis de sidste to lokaliteter jeg har oprettet. Det får mig til at tænke på om der er et maksimum antal understøttede items. Er der nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad det kan skyldes? På forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret September 6, 2020 Rapporter Share Besvaret September 6, 2020 Har du sat controlleren (i PaperUI) til at opdatere automatisk? Så bør den nemlig hente Visual filen, hver gang du starter IHC bindingen. Du skal kigge efter: loadProjectFile=true createChannelsAutomatically=true Hvis du bruger en .things fil, så ser min fx således ud: ihc:controller:elko [ hostname="IP:port", username="username", password="password", timeout=10000, loadProjectFile=true, createChannelsAutomatically=true ] { Channels: Jeg bruger godt nok ikke createChannelsAutomatically=true, da jeg laver dem manuelt. Men det er den der gør, at den opdatere din liste over channels i PaperUI, såfremt loadProjectFile=true. Hvis loadProjectFile=false så henter den aldrig opdateringen af dit Visual program, hvis du fx laver ændringer i den. Og derved kan createChannelsAutomatically=true heller ikke lave de nye channels for dig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nikoft Besvaret September 7, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 7, 2020 22 hours ago, Kandersen said: Har du sat controlleren (i PaperUI) til at opdatere automatisk? Så bør den nemlig hente Visual filen, hver gang du starter IHC bindingen. Du skal kigge efter: loadProjectFile=true createChannelsAutomatically=true Hvis du bruger en .things fil, så ser min fx således ud: ihc:controller:elko [ hostname="IP:port", username="username", password="password", timeout=10000, loadProjectFile=true, createChannelsAutomatically=true ] { Channels: Jeg bruger godt nok ikke createChannelsAutomatically=true, da jeg laver dem manuelt. Men det er den der gør, at den opdatere din liste over channels i PaperUI, såfremt loadProjectFile=true. Hvis loadProjectFile=false så henter den aldrig opdateringen af dit Visual program, hvis du fx laver ændringer i den. Og derved kan createChannelsAutomatically=true heller ikke lave de nye channels for dig. Tak for hjælpen! loadProjectFile var slået til, men da jeg slog den fra og til igen hentede den de nye items. Kandersen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Nikoft
Hej,
Ud af mine mange IHC lokaliteter er der to, der ikke vises i Paper UI eller Visual Studio. Det er muligvis de sidste to lokaliteter jeg har oprettet.
Det får mig til at tænke på om der er et maksimum antal understøttede items.
Er der nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad det kan skyldes?
På forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts