kim henriksen Skrevet August 22, 2020 Rapporter Share Skrevet August 22, 2020 Hey er der en fb hvor man kan se on tid i lk appen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret August 22, 2020 Rapporter Share Besvaret August 22, 2020 2 timer siden, kim henriksen skrev: Hey er der en fb hvor man kan se on tid i lk appen Oppetid på controlleren? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kim henriksen Besvaret August 22, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 22, 2020 1 time siden, Mikkel Skovgaard skrev: Oppetid på controlleren? Nej vil gerne kunne se fx hvor lang tid en udgang har været tændt i alt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 22, 2020 Rapporter Share Besvaret August 22, 2020 Så skal du bare tilkoble en standard timetæller FB parallelt på tænd udgangen. Benytter det selv på alle mine lampe udgange mm. for at lave energiberegning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kim henriksen Besvaret August 22, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 22, 2020 Kan du se time tallet i lk appen for det kan jeg ikke få til at virke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 22, 2020 Rapporter Share Besvaret August 22, 2020 Åben blokken og flyt den ned under indstillinger, så kan du se den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret August 23, 2020 Rapporter Share Besvaret August 23, 2020 22 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Så skal du bare tilkoble en standard timetæller FB parallelt på tænd udgangen. Benytter det selv på alle mine lampe udgange mm. for at lave energiberegning. I hvilken forbindelse bruger du det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 kim henriksen Besvaret August 23, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 23, 2020 2 timer siden, Kandersen skrev: I hvilken forbindelse bruger du det? Men kan du se det i lk appen til mobil telefon for det kan jeg ikke få til at virke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret August 24, 2020 Rapporter Share Besvaret August 24, 2020 Jeg bruger ikke rigtig appen til noget specielt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
kim henriksen
Hey er der en fb hvor man kan se on tid i lk appen
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts