latter Skrevet August 11, 2020 Rapporter Share Skrevet August 11, 2020 Hej Er det muligt at se hvad jeres løsning er, i forhold til designet af jeres "skærmbilleder" som i bruger til IHC Tablet? Eller bruger i alle sammen den skabelon som LK har på deres hjemmeside? Mvh Kristian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret August 12, 2020 Rapporter Share Besvaret August 12, 2020 Du kan finde flere billeder af løsninger i gallariet. Min ser sådan ud: https://drive.google.com/file/d/1y9R4ppxXDVzN8sSjDNu-TNnC3g54tP2e/view?usp=sharing Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret August 12, 2020 Rapporter Share Besvaret August 12, 2020 Hennings er meget professionel og struktureret. Man kan jo bygge det op helt som man vil, og gære det meget simpelt på denne måde hvor jeg hr en forside som er et billede af huset. Menuen er en plantegning, og når man så klikker på de enkelt rum er der de ting der kan tændes/slukkes og ses status på. Jeg har ikke wireless dimmere, varmestyring eller IHC alarm med, så det er rimelig simpelt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
latter
Hej
Er det muligt at se hvad jeres løsning er, i forhold til designet af jeres "skærmbilleder" som i bruger til IHC Tablet?
Eller bruger i alle sammen den skabelon som LK har på deres hjemmeside?
Mvh Kristian
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts