Jakob Bruun Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 Jeg sad lige og kom på en idé til noget LK burde lave...En samlet enhed med termostat, hygrostat og lux-meter, og så i et pænt design!Der skulle så være så man tilslutter den RS485 klemmerne, så burde den da kunne kommunikere ordentligt med IHC'en. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 DennisS Besvaret November 9, 2007 Rapporter Share Besvaret November 9, 2007 Hvad så med vort voicemodem? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBISystem.dk Besvaret November 9, 2007 Rapporter Share Besvaret November 9, 2007 Hej JacobEfter at der blev kæmpet med deres RS 485 i forbindelse med udviklingen af vores SMS modem, må jeg nok sige at det sker nok desværre ikke Nej, det ville nok være nemmere at udvikle noget der kunne sættes direkte på deres 5V datalinie med venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulent Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2007 En eller anden har en gang fortalt mig, at det er muligt at tilslutte flere ting på den port, men kan da godt være man ikke kan det... Så synes jeg bare de skal se at få udgivet noget trådløst i stedet for så, altså hvor det bare overfører trådløst, men man skal tilslutte 24 eller 230 v.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gæst IBISystem.dk Besvaret November 9, 2007 Rapporter Share Besvaret November 9, 2007 Hej jacobI forbindelse med V2 har de næsten fjernet alt i deres protokol, så den er meget nedgraderet i forhold til, hvad der ligger i DOS og V1Udviklingen i LK skal åbentbart tage 3år:P MHVAllan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Bruun Besvaret November 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 9, 2007 Synes efterhånden at LK skulle ta' at gøre noget ved det med at kunne modtage analoge signaler... Men det skal jo så gøres på en måde så vi ikke blokerer et helt datalinie signal pr ting vi sætter til...Men hvid LK bruger flere år på det endnu, så ryger de ud af markedet.Hvis de da i det mindste kunne lave det med trådløs overførsel, så kan de i hvertfald sende hvad som helst, uden problemer... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomasbl Besvaret November 10, 2007 Rapporter Share Besvaret November 10, 2007 mon ikke LK kommer med noget, engang..men der findes jo andre måde at lægge analoge signaler ind på IHC´en.det ville dog være optimalt, hvis man ikke selv skulle rode og teste det selv.og ja LK halter lidt efter, hvis man ser på hvad der er af muligheder med BUS systemer, prisen her dog lidt for høj til private hjem.om et par år overhaler BUS´en måske LK indenom, det er dog svært at spå om, da LK er ret stærke herhjemme..så LK få fingeren UD AF R... og lyt lidt mere til alle os der laver IHC dagligt.der var sgu noget galde der skulle ud.:whistle: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jakob Bruun
Jeg sad lige og kom på en idé til noget LK burde lave...En samlet enhed med termostat, hygrostat og lux-meter, og så i et pænt design!Der skulle så være så man tilslutter den RS485 klemmerne, så burde den da kunne kommunikere ordentligt med IHC'en.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts