Jonas Emil Brøsch Skrevet July 30, 2020 Rapporter Share Skrevet July 30, 2020 Hejsa, Det er måske simpelt, men kan simpelthen ikke oplåse, så jeg kan tilføje i projektet. Det er en visual 3 lavet og opsat af elektriker. Jeg har ledt alle vegne, men kan ikke få lov at redigere, da jeg ikke kan vælge oplås under bibliotek. Hvad h... gør jeg forkert ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret July 30, 2020 Rapporter Share Besvaret July 30, 2020 Du kan kun "Oplåse" i Visual, ikke i serviceview. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jonas Emil Brøsch Besvaret July 31, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 31, 2020 Det er jo også i Visual jeg er , så meget kunne jeg dog regne ud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret July 31, 2020 Rapporter Share Besvaret July 31, 2020 Vedhæft gerne et screenshot af hvad/hvor det er. Oplås er nemlig kun på FB så der skal man jo markere en sådan og det er jo kun hvis man skal ind og redigere selve koden. Det skulle normalt ikke være nødvendigt for at benytte programmet eller sætte indstillinger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret July 31, 2020 Rapporter Share Besvaret July 31, 2020 3 timer siden, Jonas Emil Brøsch skrev: Det er jo også i Visual jeg er , så meget kunne jeg dog regne ud. Hvis det "bare" er for at lave ændringer i programmet, så skal det ikke låses op, det er bare at gå i krig. Hvis du løber i problemer, så findes der et ganske udmærket hjælpe afsnit i Visual som kan anbefales. Men hvis du vil ændre i selve funktionsblokkene så skal de låses op ved at vælge og højre trykke. Men som Lars skriver, så er det normalt ikke nødvendigt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jonas Emil Brøsch
Hejsa,
Det er måske simpelt, men kan simpelthen ikke oplåse, så jeg kan tilføje i projektet.
Det er en visual 3 lavet og opsat af elektriker.
Jeg har ledt alle vegne, men kan ikke få lov at redigere, da jeg ikke kan vælge oplås under bibliotek.
Hvad h... gør jeg forkert ?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts