chrmm Skrevet July 29, 2020 Rapporter Share Skrevet July 29, 2020 praktisk råd ønskes, når PVL-ledere og Link-10 svagstrømskabel slutter i en 2½M indmuringsdåse med tryk og stikkontakt? Mit problem er at sikre PVL lederne bliver langs bagsiden og ikke kommer nær lederne i svagstrømstrykket. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret July 29, 2020 Rapporter Share Besvaret July 29, 2020 Hvis det er for at overholde afstandskravet ifbm nærføring, så kan du evt montere en gang flex isolering på relevante ledere så de er dobbelt isoleret. Så er der ikke noget problem mht nærføringen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
chrmm Besvaret July 29, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 29, 2020 Tak, Det var netop nærføring jeg tænkte på, og den løsning havde jeg ikke overvejet, men super løsning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret July 30, 2020 Rapporter Share Besvaret July 30, 2020 En mulighed kunne også være disse så kan du sikre dig at lederne bliver hvor de skal være. Da jeg lavede sådan en installation en gang, førte jeg kabelkappen på link 10 kablet helt ud gennem trykket, det var også Opus 66, det kan man ikke med Fuga, men man kan afisolere så lidt som muligt af kappen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts