micmouritzen Skrevet July 29, 2020 Rapporter Share Skrevet July 29, 2020 Hej. Jeg har efterhånden oprettet en del "genveje" til mine mest brugte fuktioner, somf. eks. betjening af min IHC alarm. Men jeg savner, at kunne ændre på rækkefølgen af mine "knapper i Captain. Er der nogen der ved om det er muligt uden af skulle starte helt forfra? Mvh. Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 29, 2020 Rapporter Share Besvaret July 29, 2020 2 timer siden, micmouritzen skrev: Hej. Jeg har efterhånden oprettet en del "genveje" til mine mest brugte fuktioner, somf. eks. betjening af min IHC alarm. Men jeg savner, at kunne ændre på rækkefølgen af mine "knapper i Captain. Er der nogen der ved om det er muligt uden af skulle starte helt forfra? Mvh. Michael jeg har ikke koden klar til det endnu beklager - men er det inden for samme gruppe? har du et screenshot så måske har jeg et hack du kan få Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
micmouritzen Besvaret July 29, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 29, 2020 Helt ok! Det er primært indenfor samme gruppe jeg tænker, ja. Men hvis man vil kunne flytte rundt på grupperne også så vil det da være fedt! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret July 29, 2020 Rapporter Share Besvaret July 29, 2020 ja jeg må lige se på det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
micmouritzen Besvaret August 7, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 7, 2020 Fedt hvis du vil det! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 8, 2020 Rapporter Share Besvaret August 8, 2020 10 timer siden, micmouritzen skrev: Fedt hvis du vil det! Er klar i næste release Astronaut 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
micmouritzen Besvaret August 11, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 11, 2020 Sejt! Det glæder jeg mig til! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret August 13, 2020 Rapporter Share Besvaret August 13, 2020 Tjek nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
micmouritzen Besvaret August 13, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 13, 2020 Jamen altså! Det er perfekt, lige det jeg ønskede! Tak! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts