dyssen103 Skrevet July 19, 2020 Rapporter Share Skrevet July 19, 2020 Hej Jeg tror at min IHC visual 6.1 står og genstarter konstant og jeg kan kun komme i kontakt med den via Firmware loaderen. Først lyser den konstant i "ok" led, så går den over og blikker med 1hz for derefter ret hurtigt at gå over og blinke med 5 hz. Jeg har prøvet at tage strømmen fra den, installere ny firmware og nu er jeg igang med at prøve at resettet den efter jeg fandt denne tråd: https://www.ihc-user.dk/forum/forums/topic/4279-reset-user/?hl=reset#entry28740 Men er der nogen der har andre ideer til hvad jeg kan gøre? Der er ingen kontakter der kan tændes eller slukkes i huset, så er lidt presset for at finde en løsning Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 dyssen103 Besvaret July 19, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 19, 2020 Har fået kontakt med min IHC igen og har loadet min backup ind., Men backuppen er åbenbart ikke fuldkommen, så vil gerne lave lidt ændringer. Men nu møder jeg denne fejl. Hvad kan man gøre ved det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret July 19, 2020 Rapporter Share Besvaret July 19, 2020 2 timer siden, dyssen103 skrev: Har fået kontakt med min IHC igen og har loadet min backup ind., Men backuppen er åbenbart ikke fuldkommen, så vil gerne lave lidt ændringer. Men nu møder jeg denne fejl. Hvad kan man gøre ved det? Ja vis filen er bare en XML fil så det burde kunne rettes op. Det kan være svært alt efter hvor meget er ødelagt af. Du kan vedhæfte filen her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 dyssen103 Besvaret July 20, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret July 20, 2020 På 19.7.2020 at 21:39 , Mikkel Skovgaard skrev: Ja vis filen er bare en XML fil så det burde kunne rettes op. Det kan være svært alt efter hvor meget er ødelagt af. Du kan vedhæfte filen her Havde det kun som en .vis, men fik selv rettet det. Men tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
dyssen103
Hej
Jeg tror at min IHC visual 6.1 står og genstarter konstant og jeg kan kun komme i kontakt med den via Firmware loaderen.
Først lyser den konstant i "ok" led, så går den over og blikker med 1hz for derefter ret hurtigt at gå over og blinke med 5 hz.
Jeg har prøvet at tage strømmen fra den, installere ny firmware og nu er jeg igang med at prøve at resettet den efter jeg fandt denne tråd:
https://www.ihc-user.dk/forum/forums/topic/4279-reset-user/?hl=reset#entry28740
Men er der nogen der har andre ideer til hvad jeg kan gøre? Der er ingen kontakter der kan tændes eller slukkes i huset, så er lidt presset for at finde en løsning
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts