Ryvaenge Skrevet June 28, 2020 Rapporter Share Skrevet June 28, 2020 Hei, er det mulig å gjøre endringer i putty? Gammel IHC controller indgang 45 udgang 6 (lys badeværelse) (KipU006 OnT002 END) "OnT002" er en timer der slår på udgang 5, suger i 1 time, er det en mulighet for å slette timer? Jeg skulle ha udgang 5 - suger til å alltid være PÅ. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret June 29, 2020 Rapporter Share Besvaret June 29, 2020 På 28.6.2020 at 15:15 , Ryvaenge skrev: Hei, er det mulig å gjøre endringer i putty? Gammel IHC controller indgang 45 udgang 6 (lys badeværelse) (KipU006 OnT002 END) "OnT002" er en timer der slår på udgang 5, suger i 1 time, er det en mulighet for å slette timer? Jeg skulle ha udgang 5 - suger til å alltid være PÅ. Skulle være muligt. Hust at din serielport skal have et lavt portnummer Com1-4 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Ryvaenge
Hei, er det mulig å gjøre endringer i putty?
Gammel IHC controller
indgang 45
udgang 6 (lys badeværelse)
(KipU006 OnT002 END)
"OnT002" er en timer der slår på udgang 5, suger i 1 time, er det en mulighet for å slette timer? Jeg skulle ha udgang 5 - suger til å alltid være PÅ.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts