Lofterpalle Skrevet June 28, 2020 Rapporter Share Skrevet June 28, 2020 Hej Jeg vil gerne have monteret de to stikkontakter jeg har til Quooker og Cube på hver sin udgang. Quooker bruger 2200W og det er en 10A sikring, og kablet er en 5G1,5mm2. Der er i dag en 13A sikring. Det kan jo ikke lade sig gøre da LK output er 10A? Tilføjet: Cube bruger 100W. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret June 28, 2020 Rapporter Share Besvaret June 28, 2020 Hvilken Quooker er det? Vores bruger kun 1500watt, (Det er en 3 liter model uden CUBE). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lofterpalle Besvaret June 28, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 28, 2020 Det er en Comb+ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret June 28, 2020 Rapporter Share Besvaret June 28, 2020 Okay den bruger noget mere.. Afhængig af forbruget, så ville jeg helt klart tage chancen med en 10A sikring. I princippet skal den kunne holde begge dele. Og så kan det fint virke med en output modul. Hvad jeg dog ikke forstår er hvorfor du har behov for at styre dem via et output. Måske hvis det er fordi du/i er væk i meget længere tid af gangen, så kunne der være en god grund, men ellers forstår jeg det ikke. Og der ville jeg måske bare slukke sikringen i stedet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lofterpalle Besvaret June 28, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret June 28, 2020 Citat Det giver måske ikke nogen mening at den skal være slukket og så den tænder en eller to timer før man kommer hjem? Den bruges kun om morgen og om aften. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret June 28, 2020 Rapporter Share Besvaret June 28, 2020 Ja men standby forbruget er rimelig lavt.. Vores bruger ca 2 watt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret June 29, 2020 Rapporter Share Besvaret June 29, 2020 Hvis jeg ikke husker meget forkert, så står der i brugervejledningen at den skal skylles igennem efter længer tids afbrydelse. Jeg vil heller ikke anbefale at slukke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Lofterpalle
Hej
Jeg vil gerne have monteret de to stikkontakter jeg har til Quooker og Cube på hver sin udgang.
Quooker bruger 2200W og det er en 10A sikring, og kablet er en 5G1,5mm2.
Der er i dag en 13A sikring. Det kan jo ikke lade sig gøre da LK output er 10A?
Tilføjet: Cube bruger 100W.
Link til kommentar
Del på andre sites
6 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts