Markus Bruun Rasmussen Skrevet June 5, 2020 Rapporter Share Skrevet June 5, 2020 Jeg sad lige og roddede med IHC Captain og mine Hue spots, og endte med at modificere funktionsblokken således den også kunne natdrift. For at det virker, skal udgangen høj indstilles til Tænd/Sluk: Uændret og lysstyrken til (f.eks 254 / 100%) og prioriteten skal sættes til 99 (bare mindre end kip funktionen som i mit tilfælde er 100). Det samme gør sig gældende for udgangen lav: Tænd/Sluk: Uændret og (f.eks sat til 30%) og igen prioritet 99 eller lavere. Udgangen Sluk/tænd skal sættes til prioritet 100 og Tænd/Sluk: Kip/skift. Alle 3 funktioner skal selvfølgelig pege på den samme lampe/gruppe. på denne måde, kan man også slippe for, at lyset f.eks. går til 100% inden det slukker, hvis man som jeg, havde sat kip funktionen til også at gå til 100% hver gang den tændte. Jeg ville bare lige dele det, hvis andre havde siddet med samme tanke :-) Funktionsblokken til Hue: HUE Avanceret+Natdrift.ifb Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Søren Birkholm Eriksen Besvaret August 28, 2020 Rapporter Share Besvaret August 28, 2020 Tak @Markus Bruun Rasmussen Har lige fået mit først Hue Startkit og er begyndt et lege lidt med det. I testen ser det ud til at virke. Prøver igen i aften ifbm. den normale rutine, efter 'Godnat' trykket er aktiveret. Mvh Søren Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts