Hop til indhold

Flere transformere

Recommended Posts

Jeg vil lige minde folk om, at hvis de har så stor en IHC-installation at der skal bruges flere transformere, så husk at forbinde nul'erne på ALLE transformerne, ellers får man rigtig meget sjov med en gang fejlfinding ;)En af mine tidligere kollegaer, har netop ringet og spurgt tid råds fordi lyset tændte og slukkede automatisk en gang i mellem, og noget lys med dimmer stod og kørte op og ned hele tiden.Det hus jeg går og laver i øjeblikket, der har været andre på det fra start af, og de havde ikke lagt den ledning mellem nul'erne. Efter en måneds tid havde vi vidt forskellige spændinger på systemet, og ca. 20 volt mellem 2 nul'er.Det hjælper et kort stykke tid, at slukke for hele anlægget og tænde det igen ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

• 2 weeks later...

Sig mig en gang, læser INGEN de der fine vejledninger der følger med transformerne???

Der skal føres en ledning mellem 0 V-terminalerne påstrømforsyningerne (vist på figur 2), således at allestrømforsyninger har samme 0 V-reference.
Og nej, de hedder IKKE - men 0V...

Indlægget redigeret: Jakob Bruun, den: 2007/11/20 15:19

Link til kommentar
Del på andre sites

Gæst IBISystem.dk

NÅ, SÅ har jeg fattet det - jeg var helt sikker på at du snakkede om HALOGEN trafoer og kunne slet ikke se sammenhængen :P Men det er helt korrekt at Ov SKAL forbindes, når man bruger flere \"IHC Transformatore\".Med venlig hilsenAllan GøndahlIBI KonsulentIBISystem.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok