Peter Holm Larsen Skrevet May 7, 2020 Rapporter Share Skrevet May 7, 2020 Jeg har lige installeret en ny pcer og skal have ihc visual downloadet, altså selve programmet du laver FB mv på - ikke selv softwaren på controllen. Men nu synes jeg kun jeg kan finde softwaren til controlleren på LK hjemmeside - nogle der kan smide et link til hvor det kan downloades. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Nowack Besvaret May 7, 2020 Rapporter Share Besvaret May 7, 2020 Det ser ud til, at der skal logges på med en LK-konto.. Mener sagtens man kan lave en som "privat" også: https://www.lk.dk/professionel/support/varktojer/download-software/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Peter Holm Larsen Besvaret May 7, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 7, 2020 3 timer siden, Nowack skrev: Det ser ud til, at der skal logges på med en LK-konto.. Mener sagtens man kan lave en som "privat" også: https://www.lk.dk/professionel/support/varktojer/download-software/ Har fået programmet installeret - men skal mam forbinde den nye pc med USB til controlleren første gang, også selv om den har kørt på en anden pc! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret May 8, 2020 Rapporter Share Besvaret May 8, 2020 Nej. Hvis du har haft din controller konfigureret med IP adresse kan du naturligvis connecte med det istedetfor USB. Programmet ved bare ikke hvilken IP den skal connecte til, og har derfor USB som default. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Peter Holm Larsen
Jeg har lige installeret en ny pcer og skal have ihc visual downloadet, altså selve programmet du laver FB mv på - ikke selv softwaren på controllen.
Men nu synes jeg kun jeg kan finde softwaren til controlleren på LK hjemmeside - nogle der kan smide et link til hvor det kan downloades.
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts