Har fået udskiftet min ene "gamle" dæmper STD400LED+ med den nye IHC Dæmper.
Min elektrikker havde så ikke prøvet at sætte sådan en op før og havde lidt udfordringer, men fik det til at fungere i sidste ende.
men spørgsmålet er om det er korrekt sat op. Kan fint se dæmperen i LK IHC Administrator og har også firmware opdateret den der igennem. Den er også fundet i LK IHC Visual og sat op. Lyset tændes hvis jeg trykker (dog skal jeg holder trykket inde i 1½ sek før det tænder?)
Men samtidig kan jeg se at den har fejl (Fejl - Overstrøm, Fejl - Overspænding, Fejl - Overophedning og Fejl - Belastnings fejl).
Kan et klogt hovede fortælle mig om jeg skal være nervøs og hvad det kan skyldes?
Spørgsmål
Baldissera
Hej,
Har fået udskiftet min ene "gamle" dæmper STD400LED+ med den nye IHC Dæmper.
Min elektrikker havde så ikke prøvet at sætte sådan en op før og havde lidt udfordringer, men fik det til at fungere i sidste ende.
men spørgsmålet er om det er korrekt sat op. Kan fint se dæmperen i LK IHC Administrator og har også firmware opdateret den der igennem. Den er også fundet i LK IHC Visual og sat op. Lyset tændes hvis jeg trykker (dog skal jeg holder trykket inde i 1½ sek før det tænder?)
Men samtidig kan jeg se at den har fejl (Fejl - Overstrøm, Fejl - Overspænding, Fejl - Overophedning og Fejl - Belastnings fejl).
Kan et klogt hovede fortælle mig om jeg skal være nervøs og hvad det kan skyldes?
Link til kommentar
Del på andre sites
Top Posters For This Question
11
9
13
37
Popular Days
Apr 20
42
Apr 21
14
Apr 17
7
Apr 19
3
Top Posters For This Question
Allan Nissen 11 posts
Henning Pedersen 9 posts
Kandersen 13 posts
Baldissera 37 posts
Popular Days
Apr 20 2020
42 posts
Apr 21 2020
14 posts
Apr 17 2020
7 posts
Apr 19 2020
3 posts
Popular Posts
Allan Nissen
Du bruger den forkerte blok. Du skal bruge den der hedder Wireless/bus lysdæmper. Og så skal du bruge scenarier. Kig i hjælpe filen til blokken hvordan det skal strikkes sammen.
Posted Images
71 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts