Nazir Skrevet April 17, 2020 Rapporter Share Skrevet April 17, 2020 Kære eksperter Har lige opdaget at min IHC Visual Controller ingen strøm har og mit lys virker ikke. Jeg kan heller ikke logge på min controller. NOrmalt plejer en lampe på mon controller blinke stille og roligt men lige nu er der intet liv. Hvad kan jeg gøre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 17, 2020 Rapporter Share Besvaret April 17, 2020 Ringe til en elektriker, hvis ikke du selv kan tjekke og måle om der er 230v på strømforsyningen og 24v ud til controlleren. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Nazir
Kære eksperter
Har lige opdaget at min IHC Visual Controller ingen strøm har og mit lys virker ikke. Jeg kan heller ikke logge på min controller. NOrmalt plejer en lampe på mon controller blinke stille og roligt men lige nu er der intet liv. Hvad kan jeg gøre?
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts