bozidar Skrevet April 11, 2020 Rapporter Share Skrevet April 11, 2020 Hej Alle Jeg har nogle styrede udtag ,som jeg har en formodning om slukker "automatisk" på troda af jeg ikke aktivt bruger godnat eller sluk alt. Nogle der har input til dette. jeg bruger fb 1.1.10a og 9.2.02 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret April 13, 2020 Rapporter Share Besvaret April 13, 2020 De kan vel kun slukke automatisk, hvis de er kodet til det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 bozidar Besvaret April 14, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 14, 2020 du har ret. Måske dårligt formuleret ,men jeg var interesset i at forstå om der er kodet nogle "automatiske" sluk funktionaliteter i de 2 FBer . Men jeg har deaktiveret "godnat" på udtagene. Det ser ved første øjekast ud til at løse opgaven. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
bozidar
Hej Alle
Jeg har nogle styrede udtag ,som jeg har en formodning om slukker "automatisk" på troda af jeg ikke aktivt bruger godnat eller sluk alt.
Nogle der har input til dette.
jeg bruger fb 1.1.10a og 9.2.02
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts