Hop til indhold
  • 0

Batteritryk med 2 tangenter med kort og langt tryk

Sune Opstrup
 Share

Spørgsmål

Hejsa,Jeg har brugt en funktionsblok jeg fandt herinde og sat den op som på det vedhæftede billede. Grundlæggende ønsker jeg følgende funtionalitet :Kort klik på venstre tangent : kip udendørslysLangt klik på venstre tangent : Sluk alt lys i husetKort klik på højre tangent : kip spotLangt klik på højre tangent : Tænd alt lys i husetMit problem er at når jeg laver et kort tryk på den høre tangent, lyser spotten i ca. 5 sekunder og slukker herefter. Jeg har ligeledes prøvet med andre opsætninger men har ikke rigtigt kunne få det til at virke.Er dette den rigtige måde at gøre dette på?Er det ligemeget i hvilken rækkefølge de forskellige funktionsblokke indsættes på en lokalitet?Findes der en kort/langt tryk med forskellige udgangssignal for hvert type tryk? [img size=785]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/oversigt.jpg

post-1165-13549256723659_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

• 0

det gik lige galt med billederne, beklager meget..jeg har vedhæftet en .vis fil der viser dig hvordan man kan lave det. et alternativ er at brygge sin egen blok..håber du kan bruge det til noget, ellers sig til [file name=Kort_og_Lang_tryk.zip size=7538]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Kort_og_Lang_tryk.zip[/file]

Kort_og_Lang_tryk.zip

Link til kommentar
Del på andre sites