Dennye Skrevet April 10, 2020 Rapporter Share Skrevet April 10, 2020 hejsa, jeg skal eftermontere ihc skalsikring, den type der er skjult, dvs, den der bores ind imellem vindue og vindueskarm. den hedder alarmtech mc240. er der nogle retningslinier for hvor den bedst placeres i vinduesrammen ? ledningen er 2m forlænger jeg bare med patch kabel? ledningerne er alle sammen hvide, er der en metode til at finde ud af hvad der er hvad ? kan man måle om de 2 magneter er placeret korrekt over for hinanden? Vh :) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret April 10, 2020 Rapporter Share Besvaret April 10, 2020 15 timer siden, Dennye skrev: ledningerne er alle sammen hvide, er der en metode til at finde ud af hvad der er hvad ? Sad lige og kiggede på manualen.. Den er så absolut intet sigende så det nærmest kan være liggyldigt.. Hvor mange ledninger er der, 4? Ja du kan sagtens måle. To af ledningerne burde "hænge sammen" over kontakten. Jeg er lidt i tvivl om, hvad de to andre er til, om der er et decideret relæ i den magnetkontakt. Som sagt, manualen er ikke meget bevendt. Den viser 4 ledninger, men ikke noget om, hvad der er hvad. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret April 11, 2020 Rapporter Share Besvaret April 11, 2020 Det ene sæt ledninger er sabotagekreds, det andet kontaktsættet. iflg LK’s manual er sabotagekreds ledningerne mærket op. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Dennye Besvaret April 11, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2020 på de ledninger her, der er alle 4 bare hvide. Kan man måle sig frem ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kim carlsen Besvaret April 12, 2020 Rapporter Share Besvaret April 12, 2020 På mine kunne man se forskel når de blev afisoleret det ene par var fortinnnet, det andet ren kobber. Man skal jo netop ikke kunne se forskel udefra, hvis en bandit får listet ledningen ud og afisoleret yderkappen og derved vide hvad der skal kortsluttes. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret April 12, 2020 Rapporter Share Besvaret April 12, 2020 6 timer siden, Dennye skrev: på de ledninger her, der er alle 4 bare hvide. Kan man måle sig frem ? Det vil jeg tro du kan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Dennye
hejsa,
jeg skal eftermontere ihc skalsikring, den type der er skjult, dvs, den der bores ind imellem vindue og vindueskarm. den hedder alarmtech mc240.
er der nogle retningslinier for hvor den bedst placeres i vinduesrammen ?
ledningen er 2m forlænger jeg bare med patch kabel?
ledningerne er alle sammen hvide, er der en metode til at finde ud af hvad der er hvad ?
kan man måle om de 2 magneter er placeret korrekt over for hinanden?
Vh :)
Link til kommentar
Del på andre sites
5 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts