HenrikLnissen Skrevet April 8, 2020 Rapporter Share Skrevet April 8, 2020 Hej Jeg har Wireless lampeudtag og tryk knapper. Jeg vil gerne kunne bruge home assistant. Kan jeg det, ved bare at købe en V3 Controller. og sætte den op med netværk og strøm? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret April 8, 2020 Rapporter Share Besvaret April 8, 2020 Nej ikke alene. Du skal også have en “gateway” læs = RaspberryPi med relevant software. Søg lidt her i forummet efter link til LK’s webinar for et par måneder siden, hvor de viste en løsning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
HenrikLnissen Besvaret April 8, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 8, 2020 Okay tak, fandt det godt på YouTube. Så med de to ting så kan lamperne altså have wireless kontakt controlleren og raspberry. Hvilken kontroller skal jeg købe ? Den nyeste eller kan jeg klare mig med en billigere? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts