Kandersen Skrevet April 4, 2020 Rapporter Share Skrevet April 4, 2020 Hej @Mikkel Skovgaard Endnu et spørgsmål.. Under kontrolpanel og status, der ser det sådan her ud hos mig.. Men jeg synes nogle af informationerne fra Rpién mangler, (de 4 nederste punkter). Burde der ikke stå noget i dem: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 4, 2020 Rapporter Share Besvaret April 4, 2020 6 timer siden, Kandersen skrev: Hej @Mikkel Skovgaard Endnu et spørgsmål.. Under kontrolpanel og status, der ser det sådan her ud hos mig.. Men jeg synes nogle af informationerne fra Rpién mangler, (de 4 nederste punkter). Burde der ikke stå noget i dem: Jo du har nok noget baseret på et ældre image. Log ind via ssh og kør: sudo usermod -G video www-data Og genstart rpi fra menuen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret April 5, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2020 16 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Jo du har nok noget baseret på et ældre image. I såfald er det opdateringer du har glemt Den Rpi jeg kører på med, er den jeg startede ud med, som løbende bare er blevet opdateret.. Så det er vel et par år siden, elle hvor lang tid du nu har været i gang med IHC Captain. 17 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Log ind via ssh og kør: sudo usermod -G video www-data Og genstart rpi fra menuen. Yep, det ændrede det. Nu kom der data.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret April 5, 2020 Rapporter Share Besvaret April 5, 2020 3 timer siden, Kandersen skrev: I såfald er det opdateringer du har glemt Den Rpi jeg kører på med, er den jeg startede ud med, som løbende bare er blevet opdateret.. Så det er vel et par år siden, elle hvor lang tid du nu har været i gang med IHC Captain. Yep, det ændrede det. Nu kom der data.. Ja opdateringerne kan ikke indeholde alt det nye specielt små hygge ting. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts