mt241 Skrevet April 3, 2020 Rapporter Share Skrevet April 3, 2020 Hej. Er der nogen der kan hjælpe mig med at knække koden vedr. min udvendige belysning. Jeg skal programmere lidt i min controller men kan ikke finde ud af hvilke blokke man skal bruge. Jeg tænker at bruge en Wireless dimmer til at regulere det udvendige lys op og ned. 1: Skumringsrelæ til at køre lys fra 0 til 40% 2: Pir sensor til at køre lys fra 40(0) til 100% 3: Ur til at slukke lyset om natten dog ikke pir. Jeg vil gerne have at rampe tiderne er forskellige for op og ned samt en for pir-ur- skumringsrelæ. Håber det giver mening og at nogle kan fortælle mig hvilkende blokke man skal bruge. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret April 3, 2020 Rapporter Share Besvaret April 3, 2020 Under download finder du min nye funktionsblok til udvendigt lys, V2, den kan alt det du efterlyser og mere til. De forskellige rampetider kan du indstille for hvert scenarie. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
mt241
Hej.
Er der nogen der kan hjælpe mig med at knække koden vedr. min udvendige belysning.
Jeg skal programmere lidt i min controller men kan ikke finde ud af hvilke blokke man skal bruge.
Jeg tænker at bruge en Wireless dimmer til at regulere det udvendige lys op og ned.
1: Skumringsrelæ til at køre lys fra 0 til 40%
2: Pir sensor til at køre lys fra 40(0) til 100%
3: Ur til at slukke lyset om natten dog ikke pir.
Jeg vil gerne have at rampe tiderne er forskellige for op og ned samt en for pir-ur- skumringsrelæ.
Håber det giver mening og at nogle kan fortælle mig hvilkende blokke man skal bruge.
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts