Kim carlsen Skrevet April 3, 2020 Rapporter Share Skrevet April 3, 2020 Hej Jeg har en regnsensor i en brønd, hvor der er i SceneDesigner er opsat mail notifikation, hvis den bliver triggeret. Det har virket fint i et års tid, men her inden for den sidste måned er der kommet en del falske alarmer og her til morgen, lå der 817 mails fra i nat Her til morgen gik jeg i serviceview og loggede den indgang, men på trods af flere mails om høj vandstand/afstillet alarm, kom der intet i loggen. Har prøvet at genstarte controller, men fejlen kommer igen. Bør jeg ikke kunne frikende kabel, indgang og evt støj, når der ikke kommer noget i loggen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret April 3, 2020 Rapporter Share Besvaret April 3, 2020 Det kommer jo an på om du har sat indgangen til at blive logget i serviceview. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kim carlsen Besvaret April 3, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2020 Ja jeg har sat flueben og haft serviceview åbent imens. Intet. Men masser af mails. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret April 3, 2020 Rapporter Share Besvaret April 3, 2020 Ja så er det godt nok underligt. Prøv at hold serviceview kørende og tjek når du får mail igen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kim carlsen Besvaret April 3, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2020 Jeg sidder og kigger i serviceview og ingen log indgange, når der kommer mails. Jeg vil senere prøve at trigge sensoren manuelt, med hovedet nede i brønden, bare for at se at loggen virker. Den virker på et alm tryk. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kim carlsen Besvaret April 3, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 3, 2020 Spørgsmålet er. Kan jeg stole på loggen? Hvis der ikke er noget, bør jeg vel kunne frikende sensor, kabel og input modul? Og så er det controller software/ scene projekt der er sygt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret April 4, 2020 Rapporter Share Besvaret April 4, 2020 Jeg ville stole på loggen, hvis det var mig. Men jeg ville også teste den trigger fra din brønd. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kim carlsen Besvaret April 5, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 5, 2020 Prøvede i går at trigge den manuelt. Der kom, som forventet noget i loggen. Nu har jeg pillet den helt fra oppe i indgangsmodulet, så giver jeg den et par dage. Nu er jeg jo hjemme og holde øje hvis der skulle blive styrregn og frost Jeg får normalt alarm om høj vandstand, hvis jorden er bundfrossen og der så kommer heldagsregn et par dage, så kan jorden ikke optage vandet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret April 5, 2020 Rapporter Share Besvaret April 5, 2020 God ide at prøve. Men det ville undre mig meget hvis det skulle være det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Kim carlsen
Hej
Jeg har en regnsensor i en brønd, hvor der er i SceneDesigner er opsat mail notifikation, hvis den bliver triggeret.
Det har virket fint i et års tid, men her inden for den sidste måned er der kommet en del falske alarmer og her til morgen, lå der 817 mails fra i nat
Her til morgen gik jeg i serviceview og loggede den indgang, men på trods af flere mails om høj vandstand/afstillet alarm, kom der intet i loggen.
Har prøvet at genstarte controller, men fejlen kommer igen.
Bør jeg ikke kunne frikende kabel, indgang og evt støj, når der ikke kommer noget i loggen?
Link til kommentar
Del på andre sites
8 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts