Bjørn Dirchsen Skrevet April 2, 2020 Rapporter Share Skrevet April 2, 2020 Hej, Er der nogen der har et godt forslag til, hvordan jeg får monteret nogen IHC svagstrømstryk i en gerigt? (1974-hus). Der er desværre ikke noget at skrue fast i og dåser var ikke opfundet dengang (jo, men ikke i gerigter). På forhånd tak for brugbare input. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret April 2, 2020 Rapporter Share Besvaret April 2, 2020 Lim en lille tynd plade på, der bliver dækket af tryk og ramme. Bor huller i så ledningerne kan komme igennem. Og klistre tryk på med dobbeltklæber. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret April 2, 2020 Rapporter Share Besvaret April 2, 2020 Nu er det lidt svært at se på billedet, men måske kan du være heldig at få en afbryderskrue i karmen i den ene side go bore en plug i i muren.. evt. lime en klods på karmen, hvis det er. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret April 3, 2020 Rapporter Share Besvaret April 3, 2020 Ja jeg tror da også bare jeg ville lave en “prop” og lime i hullet så det dækker og så enten skrue trykket fast eller lime det med selv/dobbelt klæbende tape. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjørn Dirchsen Besvaret April 16, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 16, 2020 Tak for input fra Jer alle. Det slog mig lige, at jeg egentlig bare skifter hele gerigten og så undlader at bore ud til afbryderen, men kun til ledningerne bag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Bjørn Dirchsen
Hej,
Er der nogen der har et godt forslag til, hvordan jeg får monteret nogen IHC svagstrømstryk i en gerigt? (1974-hus).
Der er desværre ikke noget at skrue fast i og dåser var ikke opfundet dengang (jo, men ikke i gerigter).
På forhånd tak for brugbare input.
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts