Sean the Sheep Skrevet March 26, 2020 Rapporter Share Skrevet March 26, 2020 Hej eksperter, jeg har lige fået installeret nogle led dimmer 2 kanal og en visual 3 controller men jeg kan ikke få linket til dimmer. Jeg har indsat en 120 ohm modstand på den sidste dimmer. Jeg har også prøvet at føre kabel direkte fra controller til een dæmper. Når jeg prøver at linke skriver den "kommuniktionsfejl" Jeg får desuden fejl, når jeg prøver at uploade et program med en dimmer i Håber I kan hjælpe. mvh Søren Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret March 26, 2020 Rapporter Share Besvaret March 26, 2020 Er det den rigtige firmware i controlleren? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sean the Sheep Besvaret March 26, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 26, 2020 Der står "software version 3.3.7" Kan se at min controller ikke er opdateret til nyeste 3.3.33, prøver jeg lige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Sean the Sheep Besvaret March 26, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 26, 2020 ok, der må råbes "amatør" efter mig. Alt virker nu, hvor jeg fik opdateret firmware. Martin Abildgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Sean the Sheep
Hej eksperter,
jeg har lige fået installeret nogle led dimmer 2 kanal og en visual 3 controller men jeg kan ikke få linket til dimmer.
Jeg har indsat en 120 ohm modstand på den sidste dimmer. Jeg har også prøvet at føre kabel direkte fra controller til een dæmper.
Når jeg prøver at linke skriver den "kommuniktionsfejl"
Jeg får desuden fejl, når jeg prøver at uploade et program med en dimmer i
Håber I kan hjælpe.
mvh
Søren
Link til kommentar
Del på andre sites
3 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts