Jakob Jensen Skrevet March 22, 2020 Rapporter Share Skrevet March 22, 2020 Hej her lige installeret min nye visual 3 controller og 5 nye led dimmer 2 kanal, jeg har opgraderet firmware og har nyest java men på min ene bære bare har jeg software oppe og kører og har programmeret lidt. men kan ikke få adminstrater op via java starter og min anden bærbar kan jeg slet ikke installere visual 3 software på hvad sker der??? begge bærbar er med win 10 og har sørget for at java er nyest version Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret March 22, 2020 Rapporter Share Besvaret March 22, 2020 33 minutter siden, Jakob Jensen skrev: Hej her lige installeret min nye visual 3 controller og 5 nye led dimmer 2 kanal, jeg har opgraderet firmware og har nyest java men på min ene bære bare har jeg software oppe og kører og har programmeret lidt. men kan ikke få adminstrater op via java starter og min anden bærbar kan jeg slet ikke installere visual 3 software på hvad sker der??? begge bærbar er med win 10 og har sørget for at java er nyest version Kan du få hul igennem med mit projekt: http://jemi.dk/ihc/starter/ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jakob Jensen
Hej her lige installeret min nye visual 3 controller og 5 nye led dimmer 2 kanal, jeg har opgraderet firmware og har nyest java
men på min ene bære bare har jeg software oppe og kører og har programmeret lidt. men kan ikke få adminstrater op via java starter
og min anden bærbar kan jeg slet ikke installere visual 3 software på
hvad sker der???
begge bærbar er med win 10 og har sørget for at java er nyest version
Link til kommentar
Del på andre sites
1 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts