Madsa Skrevet March 15, 2020 Rapporter Share Skrevet March 15, 2020 Hej Jeg er helt ny her inde. Er der nogen der har en FB som kan samle pulser op fra elmåler i uger, jeg har en der kan i måneder men jeg vil gerne havde mit forbrug aflæst pr uge ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 16, 2020 Rapporter Share Besvaret March 16, 2020 Jeg mener den jeg har lavet og som ligger i download sektionen viser indeværende uge og sidste uge. Men den viser/gemmer altså ikke alle 52 uger. Derudover er der visning pr dag og månedsvis (alle 12). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret March 16, 2020 Rapporter Share Besvaret March 16, 2020 4 timer siden, Lars Jacobsen skrev: Jeg mener den jeg har lavet og som ligger i download sektionen viser indeværende uge og sidste uge. Men den viser/gemmer altså ikke alle 52 uger. Derudover er der visning pr dag og månedsvis (alle 12). Ja Lars's viser de seneste 4 ugers forbrug. Den er rigtig fin. Bare vær opmærksom på at når du vil ændre i dit projekt skal du downloade det eksisterende og opdatere det, ellers ryger dine målerdata. Jeg anbefaler at genstarte controlleren før du downloader projektet, for der kan virkelig gå ged i ens data. Jeg har selv over 10 målere kørende, gas, vand, el osv. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret March 16, 2020 Rapporter Share Besvaret March 16, 2020 16 minutter siden, Bjarne Sørensen skrev: Ja Lars's viser de seneste 4 ugers forbrug. Den er rigtig fin. Bare vær opmærksom på at når du vil ændre i dit projekt skal du downloade det eksisterende og opdatere det, ellers ryger dine målerdata. Jeg anbefaler at genstarte controlleren før du downloader projektet, for der kan virkelig gå ged i ens data. Jeg har selv over 10 målere kørende, gas, vand, el osv. Jeg tror jeg får smidt det nye IHC captain ud hvor du kan gemme værdierne. Det vil jeg have testet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret March 16, 2020 Rapporter Share Besvaret March 16, 2020 59 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Jeg tror jeg får smidt det nye IHC captain ud hvor du kan gemme værdierne. Det vil jeg have testet Wow det lyder godt. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Madsa Besvaret March 16, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 16, 2020 Tak Lars det var enlig 52 uger jeg gerne ville se. Men vil prøve med den blok du har lavet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret March 16, 2020 Rapporter Share Besvaret March 16, 2020 3 timer siden, Bjarne Sørensen skrev: Wow det lyder godt. Ude nu Bjarne Sørensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret March 17, 2020 Rapporter Share Besvaret March 17, 2020 11 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Ude nu Jeg er desværre lidt ophængt for tiden, jeg er ved at grave kælder ud, så jeg kan ikke teste om det funker efter hensigten. Det ville også være lækkert hvis der var en der kunne lave en stresstest, en der bare har en enkelt måler og ikke alle de data jeg har liggende Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret March 17, 2020 Rapporter Share Besvaret March 17, 2020 41 minutter siden, Bjarne Sørensen skrev: Jeg er desværre lidt ophængt for tiden, jeg er ved at grave kælder ud, Skal i have kælder under kælderen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Bjarne Sørensen Besvaret March 17, 2020 Rapporter Share Besvaret March 17, 2020 13 minutter siden, Kandersen skrev: Skal i have kælder under kælderen? Hehe, men kan altid bruge et ekstra teknikrum. Nej bare gulvvarme osv til en teenageværelse. Det er så 2/3 af kælderen denne gang. Jeg håber jeg har plads i tavlen til de ekstra I/O's Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Madsa
Hej
Jeg er helt ny her inde.
Er der nogen der har en FB som kan samle pulser op fra elmåler i uger, jeg har en der kan i måneder men jeg vil gerne havde mit forbrug aflæst pr uge ?
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts