klaus B Skrevet March 13, 2020 Rapporter Share Skrevet March 13, 2020 Hvor finder jeg en liste med kendte fejlbehæftede funktionsblokke og hvad de kan udskiftes med. controler ver.2 og visual 2.8.6 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret March 13, 2020 Rapporter Share Besvaret March 13, 2020 Det syntes jeg du skulle prøve at spørge LK/Schneider om. Jeg er dog helt klar over hvad svaret bliver .... nemlig sådan en liste har de ikke (eller vil ikke udlevere). Så det er kun hvis der sidder folk som Henning der lige gider notere sig der er fejl, og så husker at få dem skiftet. Nogle gange (ikke altid) er der lidt “release notes” med info om ændringer i diverse FB’r når man installere en ny Visual version. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret March 13, 2020 Rapporter Share Besvaret March 13, 2020 Da jeg kun bruger min egne funktionsblokke, kan jeg desværre ikke byde ind med en liste over fejlbehæftede LK funktionsblokke. Men jeg tænker ikke der kan være ret mange. At jeg bruger mine egne, skuldes ikke fejl i LKs, men at jeg ikke kan give mine kunder den komfort, sikkerhed og fleksibilitet som de ønsker med LKs blokke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
klaus B
Hvor finder jeg en liste med kendte fejlbehæftede funktionsblokke og hvad de kan udskiftes med.
controler ver.2 og visual 2.8.6
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts