Aanonymoss Skrevet March 9, 2020 Rapporter Share Skrevet March 9, 2020 Sælger denne, den er helt ny. Aldrig været opsat. 4000 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lachris Besvaret March 9, 2020 Rapporter Share Besvaret March 9, 2020 Hey hvad tænker du mht pris? og hvor i landet? mvh christian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 9, 2020 Rapporter Share Besvaret March 9, 2020 Hvordan med garanti hvis den laver den kendte fejl og skal byttes? Og prisen er jeg også interesseret i. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aanonymoss Besvaret March 9, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 9, 2020 4000 og nær kbh Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 9, 2020 Rapporter Share Besvaret March 9, 2020 59 minutter siden, Aanonymoss skrev: 4000 og nær kbh Kan købskvitteringen følge med så der er garanti? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Aanonymoss Besvaret March 9, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 9, 2020 Den er købt for længe siden så ingen garanti alligevel. så du har lk garanti hvis det er eller lme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bjarne Sørensen Besvaret March 9, 2020 Rapporter Share Besvaret March 9, 2020 1 time siden, Aanonymoss skrev: Den er købt for længe siden så ingen garanti alligevel. så du har lk garanti hvis det er eller lme Tak for svar. Jeg springer videre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
leonberger Besvaret September 21, 2020 Rapporter Share Besvaret September 21, 2020 Hvis der ikke længere er garanti, hvor gammel er contellerne så? Den er før '18 gætter jeg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts