Jakob8920 Skrevet March 4, 2020 Rapporter Share Skrevet March 4, 2020 Godaften. Andre som har problemer med at opdater til firmware 03.03.33.???? Når jeg prøver at opdatere skriver den at der opstod en Serverfejl. Mvh Jakob Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jakob Hauerslev Besvaret March 8, 2020 Rapporter Share Besvaret March 8, 2020 Jeg har tidligere haft problemer med opdatering over lan, men det virker hver gang med usb. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret March 8, 2020 Rapporter Share Besvaret March 8, 2020 På 4.3.2020 at 17:07 , Jakob8920 skrev: Godaften. Andre som har problemer med at opdater til firmware 03.03.33.???? Når jeg prøver at opdatere skriver den at der opstod en Serverfejl. Mvh Jakob Hvis det stadig ikke virker, prøv at omdøbe fw filen til store bogstaver. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Jakob8920
Godaften.
Andre som har problemer med at opdater til firmware 03.03.33.????
Når jeg prøver at opdatere skriver den at der opstod en Serverfejl.
Mvh Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts