Henning Pedersen Skrevet February 26, 2020 Rapporter Share Skrevet February 26, 2020 Godt nyt til bruger med en gammel 6.1 og en nyere IOs. På facebook er der flere der skriver at begge deres APPs til appels telefoner og taplets igen virker efter sidste IOs opdatering. Nicolairund og Lars Jacobsen 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 26, 2020 Rapporter Share Besvaret February 26, 2020 Tja måske. Men min Ipad med IOS 13.3.1 og Ihc tablet ver. 1.4.6 virker fortsat ikke med min gamle hw. 6.1 controller. Men jeg benytter godt nok heller ikke firmware .199 eller .220, men en lidt ældre. overvejer dog at smide hw6.2 (2.8.4) firmware i den men var aldrig gidet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marlau Besvaret February 26, 2020 Rapporter Share Besvaret February 26, 2020 Jeg har lige hentet appen igen for at prøve og kan bekræfte at den virker her på en 6.1 med fw 2.7.144 på en iPhone xs med iOS 13.3.1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 26, 2020 Rapporter Share Besvaret February 26, 2020 Hvis det er app på iphone så er det sikkert IHCRemote, og ikke IHC Tablet (til ipad) Pudsigt hvis den "pludseligt" virker igen, for der er ikke kommet ny version siden december. Men det kan selvfølgelig have været en tidligere IOS opdatering der har været årsag til den holdt op med at virke, og den seneste 13.3.1 får den til at virke (igen). I Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Marlau Besvaret February 27, 2020 Rapporter Share Besvaret February 27, 2020 Har lige hentet IHC Tablet igen, og det virker også fint på min 6.1 controller med fw 2.7.144. Mærkeligt de virker igen, spændende om det bliver ved med det... Er dog blivet bruger at openhab med HomeKit som virker med mange funktioner, men så har man da en ekstra mulighed for tilgå controller. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Jacobsen Besvaret February 27, 2020 Rapporter Share Besvaret February 27, 2020 Hmm ja åbenbart. Afinstallerede og geninstallerede og så kunne der connectes. Dog uden IHC tablet indhold da det jo ligger lokalt på den gamle iPad2 med iOS 9.3.5. Havde så lige et issue med at overføre/kopiere mit projekt fra min gamle iPad til den nye, men det lykkedes at få det importeret. Så skal man bare lige huske man skal ind og genindtaste bruger og password, men nu virker det faktisk samtidigt både på ny og gammel iPad Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret February 27, 2020 Rapporter Share Besvaret February 27, 2020 På 26.2.2020 at 10:40 , Henning Pedersen skrev: Godt nyt til bruger med en gammel 6.1 og en nyere IOs. På facebook er der flere der skriver at begge deres APPs til appels telefoner og taplets igen virker efter sidste IOs opdatering. 1 time siden, Lars Jacobsen skrev: Hmm ja åbenbart. Afinstallerede og geninstallerede og så kunne der connectes. Dog uden IHC tablet indhold da det jo ligger lokalt på den gamle iPad2 med iOS 9.3.5. Havde så lige et issue med at overføre/kopiere mit projekt fra min gamle iPad til den nye, men det lykkedes at få det importeret. Så skal man bare lige huske man skal ind og genindtaste bruger og password, men nu virker det faktisk samtidigt både på ny og gammel iPad Nogen der har prøvet at se hvilken port de benytter. F.eks spærre for HTTPS Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts