Michael Kongedam Skrevet February 19, 2020 Rapporter Share Skrevet February 19, 2020 Hejsa Nu har jeg ikke rodet med min Visual siden 2008 hvor jeg lavede hjemmesimuilerings blokken Men nu blev jeg tvunget til at skifte min controller til en Visual3 Bør jeg skifte alle mine FB i mit gamle program? mvh Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Allan Nissen Besvaret February 19, 2020 Rapporter Share Besvaret February 19, 2020 Dine gamle fb'er bør fungere fint i Visual 3. Bemærk at Hw7.1 controlleren ikke understøtter gamle Wireless Touch produkter, de skal udskiftes, (altså i programmet, ikke fysisk) med standard Wireless produkter. Husk at opdatere firmware i controlleren til seneste nye. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Michael Kongedam Besvaret February 19, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 19, 2020 super, firmware er opdatreret Så lader det hele være og begynder at lege med IHC captrain og HUE /Michael Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Michael Kongedam
Hejsa
Nu har jeg ikke rodet med min Visual siden 2008 hvor jeg lavede hjemmesimuilerings blokken
Men nu blev jeg tvunget til at skifte min controller til en Visual3
Bør jeg skifte alle mine FB i mit gamle program?
mvh
Michael
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts