Hop til indhold

Visual 2 m. viewer på touchscreen?

Recommended Posts

Hej forum!SÅ er tingene endeligt ved at flaske sig for mit lille drømmeprojekt som jeg har haft i tankerne et stykke tid.Jeg har endeligt skaffet mig en 17" touchskærm og en visual 2 controller med viewer.Skærmen skal med tiden monteres i entreen og fungere som kontrol / overvågning af El inst. Alarmpanel og når det ikke er i brug med ovenstående som interaktiv billedramme. Nogen der har erfaringer ud i ovenstående som måske har nogle gyldne råd om hvad der kan og ikke mindst hvad der ikke kan lade sig gøre?

Link til kommentar
Del på andre sites

Så blev jeg da en del klogere.Har rodet lidt med det og fået det sat op så det virker.Jeg har som i beskriver brugt en bærbar pc til at køre sceneview.jeg har dog en ekstern touchskærm tilkoblet så jeg kan gemme denbærbare pc væk i teknikskabet og betjene sceneview + IE medfingrene. når skærmen ikke er i brug kører jeg et diasshow medbilleder. Voila alle ønsker opfyldt:-)Det var langt simplere at sætte op end jeg egentligt havde forventet!så mangler jeg bare det mest simple; trække skærm-, usb- og netkabel ud i entreen.Det eneste problem jeg er stødt på er at min 350Cr dimmer ikke vilfungere med funktionsblokken 1.2.02 så jeg er tvunget til at brugeden simple blok der ikke har en indikator for dimmer tændt. Ergohar jeg ikke noget referencepunkt i sceneview til at styre den!Any ideas?Mine uni 400 dæmpere fungerer fint med 1.2.02 men 350CR reagerer kun halvdelen af gangene.MvhDaniel

Link til kommentar
Del på andre sites

dtpnv skrev:

så mangler jeg bare det mest simple; trække skærm-, usb- og netkabel ud i entreen.
Husk, at der er begrænsning på, hvor langt man kan forlænge et USB-kabel. Selv om standarden siger 5 meter, kan du være heldig, at det fungerer over længere afstande - ellers skal du begynde at lege med specielle forlængere.-- Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites

knchristensen; Jeg blev så irriteret at jeg lavede min egen fbsom fungerer med 350 CR;-) Har gudskelov lige været på udvidet programmering hos LK:-)Fod; Tak for rådet! Var godt klar over at der var en maks. længdemen troede faktisk at den var 10 m. Det må jeg lige kigge på for jeg har ca. 6-7 meter.Som bonus er det nu lykkedes mig at få programmeret så det også virker med min ipod touch, det har dog været nødvendigt at programmere en webscene da ipod touch´en ikke under støtter java endnu. Nogen der ved om man kan få sceneview til at vise eksempelvis nedtælling af en timer?, lysniveauer etc.?

Link til kommentar
Del på andre sites

• 3 weeks later...
 Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok