Søren Tranberg Skrevet February 1, 2020 Rapporter Share Skrevet February 1, 2020 Hvad er forskellen på HW 7.0 og 7.1? Hvordan identificerer man om det er en 7.0 eller 7.1 når den ikke er tilsluttet (serienummer skift, produktions dato)? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret February 2, 2020 Rapporter Share Besvaret February 2, 2020 Jeg kender ikke den hardware mæssigt forskel, men jeg tvivler du kan identificere det udefra. Lige så lidt som du kan på de gamle hw6.1 og hw6.2. Her skal der også strøm på for at udlæse versioner. Der er bekendt heller ikke synlig serienummer eller prod. dato udvendig, det kan også kun ses i software. Det eneste synlige er typen (ver.3/ hw7.x) men den kan jo nemt identificeres på designet med SD kortet mm. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret February 2, 2020 Rapporter Share Besvaret February 2, 2020 Findes der en HW 7.0? Jeg købte en V3 da de kom, og det er en 7.1 Allan Nissen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Søren Tranberg
Hvad er forskellen på HW 7.0 og 7.1?
Hvordan identificerer man om det er en 7.0 eller 7.1 når den ikke er tilsluttet (serienummer skift, produktions dato)?
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts