latter Skrevet January 28, 2020 Rapporter Share Skrevet January 28, 2020 Hej Jeg har prøvet og opsætte IHC Tablet, hvor jeg gerne vil indstille temperaturen på gulvet. dog har jeg kun kunne gøre det på rum temperaturen. Er der nogle der har løst denne udfordring eller har nogle foreslag? Synes jeg har haft samme udfordring før, dog har jeg ikke kunne finde dette opslag mvh Kristian Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Lars Jacobsen Besvaret January 29, 2020 Rapporter Share Besvaret January 29, 2020 Har ikke IHC Varmestyring så kan ikke sige det 100%, men det kræver først og fremmes du har gulvfølere monteret. Derefter skal der sandsynligvis også benyttes nyere/speciel FB’r da funktionen muligvis ikke er understøttet i de første/tidligere versioner. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 29, 2020 Rapporter Share Besvaret January 29, 2020 Den mulighed har LK ikke lavet. Men hvis det er vigtigt for dig så tror jeg godt vi kan finde en løsning. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
latter
Hej
Jeg har prøvet og opsætte IHC Tablet, hvor jeg gerne vil indstille temperaturen på gulvet. dog har jeg kun kunne gøre det på rum temperaturen.
Er der nogle der har løst denne udfordring eller har nogle foreslag?
Synes jeg har haft samme udfordring før, dog har jeg ikke kunne finde dette opslag
mvh Kristian
Link til kommentar
Del på andre sites
2 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts