Tonny Nymann Skrevet January 28, 2020 Rapporter Share Skrevet January 28, 2020 Hej Jeg har nogle IHC wireless uni 250 dimmer liggende, og måske der er en af jer der kan bruge dem ?? 7. stk IHC Wireless uni 250 dimmer Hvide pris (250 kr stk ) Tonny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
krede21 Besvaret April 9, 2020 Rapporter Share Besvaret April 9, 2020 Hvilken HW version er det? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tonny Nymann Besvaret April 9, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2020 Hej HW version ?? mener ikke at denne type er med forskelig HW. Er det ikke kun lampeudtagene der er i 2. versioner. Du kan se på LK dimmertool hvilke spot de kan dæmpe. Tonny PS ellers må du fortælle hvor jeg finder HW version. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
krede21 Besvaret April 9, 2020 Rapporter Share Besvaret April 9, 2020 På forsiden er der trykt SW og HW version. Hvis det er version 2 (så vidt jeg forstår). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tonny Nymann Besvaret April 9, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 9, 2020 Hej Så må det være lampeudtagene du mener, og ikke dem jeg har. Mine er til montering i 1 modul underlag, og virker fint med LED så længe man følger LK dimmertool Tonny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tonny Nymann Besvaret April 11, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 11, 2020 Solgt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts