Rasmus Bording Skrevet February 12, 2009 Rapporter Share Skrevet February 12, 2009 hejvar det muligt at den bruger der har uploadet FB "Års Kwh tæller" kan uploade den igen ,da filen ikke kan downloades ,da den ikke længere er til rådighed på serveren?på forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret February 12, 2009 Rapporter Share Besvaret February 12, 2009 Jeg kan desværre ikke finde den i backupen... ser ikke ud til at den har været der længe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Bording Besvaret February 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 12, 2009 ok:( men tak for indsatsen;) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Thomsen Besvaret February 13, 2009 Rapporter Share Besvaret February 13, 2009 Hej, Jeg har en kopi af den... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Thomsen Besvaret February 13, 2009 Rapporter Share Besvaret February 13, 2009 hej prøver lige igen med filen [file name=__rsKwht__ller.zip size=3927]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/__rsKwht__ller.zip[/file]__rsKwht__ller.zip Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Gert Kjerslev Besvaret February 13, 2009 Rapporter Share Besvaret February 13, 2009 Så er den lagt til download igen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Rasmus Bording Besvaret February 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 14, 2009 Takker for hjælpen drenge;) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Torben Juhl Besvaret June 19, 2009 Rapporter Share Besvaret June 19, 2009 Hej.Hvad skal jeg gøre for at få en puls til tælleren.Jeg har en Kamstrup måler,, en flad digital version med en lampe der blinker.Hvad skal jeg bruge af matriel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Jacob Madsen Besvaret June 20, 2009 Rapporter Share Besvaret June 20, 2009 jeg har selv rodet lidt med det, men er ikke kommet så langt, da jeg har sat mit hus tilsalg, men jeg har stadig en bimåler tilsalg, som passer til denne Års Kwh tællerden er tilsalg i markedet, og den kræver kun en input Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Thomas H. Kristensen Besvaret July 3, 2009 Rapporter Share Besvaret July 3, 2009 Jeg ringede til mit elselskab og så kom de og monterede en 230v puls udgang fra måleren. Kvit og frit. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
Rasmus Bording
hejvar det muligt at den bruger der har uploadet FB "Års Kwh tæller" kan uploade den igen ,da filen ikke kan downloades ,da den ikke længere er til rådighed på serveren?på forhånd tak
Link til kommentar
Del på andre sites
9 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts