nygaard2005 Skrevet January 25, 2020 Rapporter Share Skrevet January 25, 2020 Jeg har i Installation skiftet produkt fra voicemodem til SMS modem. Nu kan jeg ikke længere se mit modem når jeg åbner Administrator view. symbolet er grånet ud. Jeg anvender produktet RS485 SMS Modem i installation og FB 6.2.0.2.7b i funktion. Hvad er gået galt? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 25, 2020 Rapporter Share Besvaret January 25, 2020 Har du indsat SMS modemmet i Visual og overført det til controlleren? Lyser alle tre dioder på modemmet.? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 nygaard2005 Besvaret January 25, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2020 32 minutter siden, Henning Pedersen skrev: Har du indsat SMS modemmet i Visual og overført det til controlleren? Lyser alle tre dioder på modemmet.? ja, ja og ja!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Henning Pedersen Besvaret January 25, 2020 Rapporter Share Besvaret January 25, 2020 Prøv lige at genstarte controller og admin. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 nygaard2005 Besvaret January 25, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 25, 2020 9 minutter siden, Henning Pedersen skrev: Prøv lige at genstarte controller og admin. Tja, som ved PC problemer, en genstart løser mange problemer, også dette, tænkte bare ikke i de baner! Tak. Henning Pedersen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
nygaard2005
Jeg har i Installation skiftet produkt fra voicemodem til SMS modem. Nu kan jeg ikke længere se mit modem når jeg åbner Administrator view. symbolet er grånet ud. Jeg anvender produktet RS485 SMS Modem i installation og FB 6.2.0.2.7b i funktion.
Hvad er gået galt?
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts