khjollund Skrevet January 23, 2020 Rapporter Share Skrevet January 23, 2020 Lad os indsamle lidt statistik på det. Hvor mange her har en Firmware 2.8.4 installeret på en HW6.1 ? -den aller-ældste hardware, som LK siger man ikke kan køre 2.8.4 på. Hvor mange har haft fejlfri funktion, -nævn gerne hvor længe skidtet har kørt med 2.8.4 ? Hvor mange har haft problemer, -nævn gerne hvilke (kortfattet, -de er sikkert beskrevet andetsteds). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret January 24, 2020 Rapporter Share Besvaret January 24, 2020 Min gamle HW6.1 installerede jeg firmwaren på. Den havde ingen problemer i de par uger jeg brugte den, og den fik daglig "tæsk". (Skiftede til en HW6.2 kort efter). khjollund 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Martin Abildgaard Besvaret January 24, 2020 Rapporter Share Besvaret January 24, 2020 Har kørt med 2.8.4 ca. siden den kom ud. Min controller genstarter dagligt. Wireless dør og bruger-adgang resettes, periodisk. Men det gjorde den også før jeg opgraderede.. khjollund 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Kandersen Besvaret January 24, 2020 Rapporter Share Besvaret January 24, 2020 EDIT - Glem det.. Jeg sidder og snork sover khjollund 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
0 Mikkel Skovgaard Besvaret January 24, 2020 Rapporter Share Besvaret January 24, 2020 Min kører super stabilt khjollund 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Spørgsmål
khjollund
Lad os indsamle lidt statistik på det.
Hvor mange her har en Firmware 2.8.4 installeret på en HW6.1 ? -den aller-ældste hardware, som LK siger man ikke kan køre 2.8.4 på.
Hvor mange har haft fejlfri funktion, -nævn gerne hvor længe skidtet har kørt med 2.8.4 ?
Hvor mange har haft problemer, -nævn gerne hvilke (kortfattet, -de er sikkert beskrevet andetsteds).
Link til kommentar
Del på andre sites
4 svar på dette spørgsmål
Recommended Posts