mosi Skrevet January 13, 2020 Rapporter Share Skrevet January 13, 2020 Hej Mikkel, Dejligt med alle de nye opdateringer det er bare skønt. Jeg er lidt i tvivl om dette er en fejl. Har en IHC Wireless dimmer, hvor på jeg sagtens kan se lys niveauet ændre sig fra 0-100%. Har forsøgt at lave flere regler under lys niveau på den, eks. ved under 20% skal Sonos afspilning ikke starter. Over 20% skal den starter osv. Desværre virker det ikke, ifølge debug og udvidet log, ser det ikke ud til den kan se hvad oprindelig værdi er og kan så ikke sammenligne værdierne.. Er også i tvivl om man ved større og mindre blot indsætter tallet eller inkl "%". Eller om det er for risikofuldt at basere en regel på noget som lys niveau. Det er tænkt når nat er aktiv, så skal Sonos ikke auto starte på toilettet, om dagen skal den. Min nat funktion dæmpes automatisk til under 20% via natte funktionen. Hvis det er en bug eller ikke kan løses, har I en ide om en bedre og alternativ løsning? På forhånd tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 13, 2020 Rapporter Share Besvaret January 13, 2020 9 timer siden, mosi skrev: Hej Mikkel, Dejligt med alle de nye opdateringer det er bare skønt. Jeg er lidt i tvivl om dette er en fejl. Har en IHC Wireless dimmer, hvor på jeg sagtens kan se lys niveauet ændre sig fra 0-100%. Har forsøgt at lave flere regler under lys niveau på den, eks. ved under 20% skal Sonos afspilning ikke starter. Over 20% skal den starter osv. Desværre virker det ikke, ifølge debug og udvidet log, ser det ikke ud til den kan se hvad oprindelig værdi er og kan så ikke sammenligne værdierne.. Er også i tvivl om man ved større og mindre blot indsætter tallet eller inkl "%". Eller om det er for risikofuldt at basere en regel på noget som lys niveau. Det er tænkt når nat er aktiv, så skal Sonos ikke auto starte på toilettet, om dagen skal den. Min nat funktion dæmpes automatisk til under 20% via natte funktionen. Hvis det er en bug eller ikke kan løses, har I en ide om en bedre og alternativ løsning? På forhånd tak. Jeg kigger på det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 13, 2020 Rapporter Share Besvaret January 13, 2020 Der er en fejl. Jeg ser lige om jeg kan få bygget et release i aften. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 13, 2020 Rapporter Share Besvaret January 13, 2020 Så er det ude og løst Lars Jacobsen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kandersen Besvaret January 13, 2020 Rapporter Share Besvaret January 13, 2020 30 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev: Så er det ude og løst Mikkel, jeg kan ikke få lov at opdatere fra 1.47 til 1.48. Den bliver ved med at hænge fast i 1.47, hvorefter den selvfølgelig bliver ved med at fortælle mig, at der er en ny version, 1.48.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 13, 2020 Rapporter Share Besvaret January 13, 2020 50 minutter siden, Kandersen skrev: Mikkel, jeg kan ikke få lov at opdatere fra 1.47 til 1.48. Den bliver ved med at hænge fast i 1.47, hvorefter den selvfølgelig bliver ved med at fortælle mig, at der er en ny version, 1.48.. Der var en fejl - det er nu løst :p Lars Jacobsen og Kandersen 2 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mosi Besvaret January 13, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 13, 2020 5 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev: Så er det ude og løst Hej Mikkel, Tak, har opdateret og tjekket efter. Det virker :) tak. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts