Carsten1354922213 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 ..jeg har jo nok dummet mig!Jeg har for et par måneder siden skiftet min gamle DOS IHC Controller ud til en ny IHC Visual Controller - MEN uden Viewer, er der nogen vej udenom at betragte de små 3.000 som den kostede som spildte og så købe en IHC Viewer... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret November 1, 2007 Rapporter Share Besvaret November 1, 2007 enten skal du have en viewer til controller, eller købe den nye controller med veiwer i..der er ikke nogen vej udenom der..desværre Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
DennisS Besvaret November 1, 2007 Rapporter Share Besvaret November 1, 2007 - men pas lige på om den løse Viewer i det hele taget virker med den nye controller! Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret November 1, 2007 Rapporter Share Besvaret November 1, 2007 Hej,Den gamle viewer virker IKKE sammen med den nye visual controller Version 2, men jeg kan godt hjælpe dig - jeg kan godt finde en byttepris til dig, så du kan komme op på den store model og jeg tager den lille model i bytte, da jeg bruger begge typer hele tiden og jeg ved godt hvor surt det kan være at \"dumme\" sig.Smid en mail til mig, så finder vi en løsning på dit problem.Med venlig hilsenAllan GøndahlIHC Konsulentwww.IHC123.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Thomasbl Besvaret November 2, 2007 Rapporter Share Besvaret November 2, 2007 DennisS skrevet:- men pas lige på om den løse Viewer i det hele taget virker med den nye controller!ha ha, jeg troede det var visual 1.3 han mente..:silly: men det er rigtigt, til visual 2, skal nok nok ombytte den ved allan. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst IBISystem.dk Besvaret November 2, 2007 Rapporter Share Besvaret November 2, 2007 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts