micmouritzen Skrevet January 7, 2020 Rapporter Share Skrevet January 7, 2020 Jeg vil gerne afspille en fil på mine højtalere ved tryk på ringetrykket, men hvor skal filen placeres? På SD kortet i RPI'en eller på gogle drev eller lignende? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 7, 2020 Rapporter Share Besvaret January 7, 2020 1 time siden, micmouritzen skrev: Jeg vil gerne afspille en fil på mine højtalere ved tryk på ringetrykket, men hvor skal filen placeres? På SD kortet i RPI'en eller på gogle drev eller lignende? En offentlig URL din Sonos højtaler kan nå så f.eks. på en hjemmeside/google drev hvis det kan være offentligt tilgængeligt. I den næste version eller måske en gang senere laver jeg en simpel mulighed for at uploade filer til IHC captain som så kan bruges på den måde. Den næste version kommer med en meget bedre måde at lave ringeklokke på, der går nok et par dage endnu. Bjarne Sørensen 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 9, 2020 Rapporter Share Besvaret January 9, 2020 På 7.1.2020 at 20:55 , micmouritzen skrev: Jeg vil gerne afspille en fil på mine højtalere ved tryk på ringetrykket, men hvor skal filen placeres? På SD kortet i RPI'en eller på gogle drev eller lignende? Det er ude nu Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
micmouritzen Besvaret January 9, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 9, 2020 Tak, det vil jeg da prøve at lege med i weekenden! Jeg er dog stadig i tvivl om, hvor jeg skal placere filen, men det må jeg prøve at lege lidt med... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 10, 2020 Rapporter Share Besvaret January 10, 2020 10 timer siden, micmouritzen skrev: Tak, det vil jeg da prøve at lege med i weekenden! Jeg er dog stadig i tvivl om, hvor jeg skal placere filen, men det må jeg prøve at lege lidt med... I næste version kan du upload og jeg har nok også nogle filer med som kan bruges. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
micmouritzen Besvaret January 10, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 10, 2020 Jeg har løst min udfordring. Jeg fandt ud af, at jeg kunne tilslutte et usb-stick til min router, så denne kan fungere som et netværksdrev med offentlig tilgængelighed! Mikkel Skovgaard 1 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 11, 2020 Rapporter Share Besvaret January 11, 2020 6 timer siden, micmouritzen skrev: Jeg har løst min udfordring. Jeg fandt ud af, at jeg kunne tilslutte et usb-stick til min router, så denne kan fungere som et netværksdrev med offentlig tilgængelighed! Den behøver ikke være offentligt tilgængeligt, det skal bare være internt på netværket men virker det så virker det jo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts