Jan Bjerre Aagesen Skrevet January 7, 2020 Rapporter Share Skrevet January 7, 2020 Hej, Jeg har brug for lidt hjælp.. Jeg er stadig novise på IHC programmering, men vil gerne lære.. :-) Jeg kunne tænke mig at benytte tænd (Øverste ventre) i et 4 taste modul til, udover at tænde, når dæmperen er slukket, at kunne gå tilbage til den % som ligger i linket for tænd, når jeg har brugt et scenarie.. Det har jeg kæmpet lidt med, og kan ikke få den til at makke ret. Jeg har vedlagt min ifb, som jeg bruger lige nu og håber, at nogen kan give mig et praj.. På forhånd tak Hilsen Jan Tænd, Slut og Dim Spisestue.ifb Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Bjerre Aagesen Besvaret May 18, 2020 Forfatter Rapporter Share Besvaret May 18, 2020 Er der nogen, der har et svar på denne ?? På forhånd tak Hilsen Jan Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henning Pedersen Besvaret May 18, 2020 Rapporter Share Besvaret May 18, 2020 Jeg er ikke helt med på hvad du ønsker, men prøv at omformuler dine ønsker og vedhæft dit program, ikke en ifb fil. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts