Tonny Nymann Skrevet December 31, 2019 Rapporter Share Skrevet December 31, 2019 Hej er der nogle som ved om denne raspberry understøttes ?? Kan se på indlæg fra februar, at det var oppe over. Godt Nytår Tonny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret December 31, 2019 Rapporter Share Besvaret December 31, 2019 34 minutter siden, Tonny Nymann skrev: Hej er der nogle som ved om denne raspberry understøttes ?? Kan se på indlæg fra februar, at det var oppe over. Godt Nytår Tonny Der er en hel sektion dedikeret til IHC bridge: https://www.ihc-user.dk/forum/forums/forum/56-ihc-bridge/ Men så vidt jeg kan læse så: NB!! Virker kun på raspberry pi 2 og 3. (Raspberry pi B er en version 1 ikke 2). Se evt. på denne side hvis du er i tvivl: (Raspberry pi modeller)NB! Virker p.t. ikke på den nye pi 3 Model B+ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tonny Nymann Besvaret December 31, 2019 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 31, 2019 Hej Mikkel Tak for hurtigt svar :-) Men se dette fra Claus På 4.2.2019 at 20:11 , HolmeLarsen skrev: Hej Er der nogle der kan svare på om IHC Bridge kan køre på denne Pi? https://dk.rs-online.com/web/p/processor-og-mikrocontroller-udviklingssaet/8968660/ Tak for hjælpen Det kan den godt.. Med lidt held kommer jeg med en version til Pi3 B+ inden for en uges tid. Det meste kører på min nu, mangler nogle få ting før jeg kan frigive den til test. Claus Godt Nytår Tonny Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mikkel Skovgaard Besvaret January 1, 2020 Rapporter Share Besvaret January 1, 2020 17 timer siden, Tonny Nymann skrev: Hej Mikkel Tak for hurtigt svar :-) Men se dette fra Claus På 4.2.2019 at 20:11 , HolmeLarsen skrev: Hej Er der nogle der kan svare på om IHC Bridge kan køre på denne Pi? https://dk.rs-online.com/web/p/processor-og-mikrocontroller-udviklingssaet/8968660/ Tak for hjælpen Det kan den godt.. Med lidt held kommer jeg med en version til Pi3 B+ inden for en uges tid. Det meste kører på min nu, mangler nogle få ting før jeg kan frigive den til test. Claus Godt Nytår Tonny Tja du må prøve :,-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lars Michael Bækmark Besvaret May 12, 2020 Rapporter Share Besvaret May 12, 2020 Hej alle jeg har langt om længe fået lov til at købe en IHC Visual v. 6.2, så nu ville jeg gerne igang med at få integration mellem IHC og HomeKit, men hvilken Raspberry Pi skal jeg købe? Det står klart, at en RP 3B vil virke, men der er jo kommet RP 3+ og RP 4, og at handle en "ældre" model tiltaler mig ikke. Flere af de spørgsmål/svar jeg finder er enten ubesvaret eller noget med snart og i næste uge (det er IKKE kritik) så er der en helt opdateret holdning til hvilken seneste RP model der kan bruges? Jeg kan kun sige, at jeg er meget spændt på at komme igang med projektet :-D Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts